hhomlgrens, krångligt? (a'

Mitt inlägg försvann igen... Men mitt blogg namn är lite krångligt så ska nog byta,  nån som har något förslag?
Ialla fall på väg till gitarr lektionen så träffade jag Josse och Sanna och de skrattade åt mig för att jag inte kunde prata... Haha men aaja jag fick prata med händerna och de med munnen, som alla andra brukar gröra. Sen vidare, fast min lärare verkade inte förstå att ajg inte kunde prata... sen när jag kom hem hade farfis köpt grapefrukt till mig. SÅ nu har ja ätit grapefrukt och druckit grapefruktsvatten.
Några av bilderna.
Bild från förut .
Haha jag vet jag är inge bra på att knäppa men haha det är roligt ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0