Mycket, som blir ingenting.

Hemma idag igen från skolan... Tråkigt fast skönt. Får väl ta och ladda ner nån film eller kolla på playen. Och ikmorgo så ska ju jag till hagersa? hah vet inte vad det heter men aja nångonstans med mammas jobb fast kommer säkert inte kunna ara med. OCh så har jag ju handbollsmatch, fast den är det ju bara att glömma...
Haha nu blev jag skit glad oxå för idag är det ju fredag, och så ska vi göra sushi, eller var det imorgon... haha men aja annars blir det något annat gött.
Jag har ju utecklingssamtal idag också... Men vet inte om jag ska gå på det... Kommer inte in på min rexnet. Jobbigt. Men om jag har tur så blir det inget utvcklingssamta.
Nu ska jag ta och ringa mamsen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0